19 Haziran 2012 Salı

Kardeşim diyebileceğiniz insanı bulduysanız, ondan asla vazgeçmeyin.

19.06.2012

 Evet, belki de sevmiştim onu. Ama çok önceden, ilk tanıştığımız sıralar... O benim için çok değerli. Bir anda girdi hayatıma ve bir anda her şeyim oldu o benim. Yaşadığım her şeyi ona anlatırken, onunla gülerken, beraber depresyona girerken, onu teselli ederken ya da onu kıskanırken buldum birden kendimi. Onu o kadar çok seviyordum ki sanki her an kaçıp gidecekmiş gibi hissediyordum. Onu kaybetmekten çok korkuyordum, hâlâ da çok korkuyorum. Bu yüzden hayatına giren kızların hepsini kıskanırdım. Sanki onları benden daha çok sevecek, beni unutacakmış gibi gelirdi bana. Ondan başka dostum yoktu ki... Onu kaybedersem her şeyim de beraber gidecekti sanki onunla. Ama o hep beni el üstünde tuttu. Kendimi değerli hissettirdi bana. Diğer kızlardan farklıydım ben onun için. Güveniyordu bana. Ben de ona...

 Hayatına çok kız girdi. Kıskanırdım belki ama bir yandan da mutlu olmasını isterdim. Çünkü onun mutluluğu, benim mutluluğumdu. Uzunca bir süre düşünme fırsatım oldu. Ve bu düşündüğüm zamanda anladım ki yaptığım çocukluktan başka bir şey değilmiş. Artık kıskanmıyorum hayatına giren kızları. Çünkü biliyorum ki onların hepsi geçici. Ve ben o kızların hepsinden çok daha değerliyim onun için.

 Şu an kendimden çok utanıyorum. Ona o gözle bakmış olduğum için. Aslında benimki sevgi ya da bi hoşlantı değildi. Sadece kaybetme korkusuydu. O kadar değerli ki benim için, onsuzluğu düşünemiyorum bile. Bu defa çok sevdiğini anladım. Ve çok korktum gerçekten benden çok severse ? Ya da sırf o istedi diye benimle konuşmayı keserse ? Ama dedim 'Dur! Tanımıyor musun sen bunca yıllık kardeşini ? O bunu yapacak biri değil.' Evet gerçekten de o asla böyle bir şey yapmazdı. Kim ne derse desin unutmazdı o beni. Vazgeçmezdi bizden, kardeşiliğimizden.

 Sözün özü; O'nu çok seviyorum ve hep de seveceğim. Artık daha iyi biliyorum onun için ne kadar değerli olduğumu. Bir daha asla ondan şüphe etmeyeceğim. Ve sonsuza kadar kardeşim olarak kalacak (: . Benim için hep çok özel olacak. En güvendiğim ve tek erkek dostum olmaya devam edecek. 


       Kardeşim diyebileceğiniz insanı bulduysanız, ondan asla vazgeçmeyin.

       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder