23 Haziran 2012 Cumartesi

Fanta Fest

  Dün Tarkan konserindeydim. Ve ben gerçekten hayatım boyunca böyle bir sahne şovu görmedim. Tarkan coştu, seyirci coştu. O dansı, şarkıları, sempatisi, enerjisi kelimenin tam anlamıyla mükemmeldi. Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim, televizyonda göründüğünden çok daha yakışıklı (:


 Bir de Emre Aydın vardı. Aynı şekilde onun da performansına bayıldım. Şarkıları başta olmak üzere, sesi ve enerjisi de aynı şekilde çok çok iyiydi onun da. Konserin başında aşırı bir yağmur yağdı. Sırılsıklam olduk. Ama hiçkimsenin gitmeye niyeti yoktu. Ki zaten Emre Aydın ve Tarkan ikilisi bırakılıp da gidilmezdi (: Çok da güzel oldu bence bu yağmur. Hem serinledik hem de hoş bir anı oldu. Önce Emre'yle hüzünlendik. Belki ex'lerimize ya da sevgililerimize gönderme yaptık. Sonra Tarkan'la coştuk. Emre Aydın'ın sesine bir kez daha hayran kaldım. Yani yine şahaneydi Afilli Prensimiz (:


 Fanta Festivali gerçekten güzel hazırlanılmıştı. Konserlerden önce alanda yapılabilecek birsürü etkinlik vardı. Kralpop standı, tişört boyama, like... Gençler, orta yaşlılar, kızlarıyla beraber gelen anneler, evli çiftler, sevgililer... Ortam güzeldi yani. Ama bence esas eğlence Tarkan'la başladı. Eski, yeni birçok şarkı söyledi Tarkan. Ama hiçbir şarkıda eller inmedi. Tarkan sahneden inene kadar herkes coştu Tarkan şarkılarıyla (: Tarkan boş yere Tarkan olmamış gerçekten. Boş yere 'Megastar' denmemiş Tarkan'a. Onu sahnede bir kez izleyip de etkilenmeyecek, hayran kalmayacak kişi tanımıyorum ben. Dans ederken ter atıyordu resmen Tarkan. Herkes hayran ona, herkes çok seviyor onu. Sevilmeyi de hakediyor gerçekten.


 Festivalde emeği geçen herkese çok teşekkürler. Tarkan'ı izleme fırsatı her zaman geçmezdi elime. Siz siz olun bulduğunuz yerde izlemeye gidin Tarkan'ı, sakın kaçırmayın. Mükemmel bir görsel şov. Kesinlikle izlenmeli diye düşünüyorum. Ve anlatacaklarım bu kadar. Bu mükemmel konser için Tarkan ve Emre Aydın'a bir kez daha şapka çıkarıyorum.

   Tabiri caizse; Adamın dibisiniz (:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder